Oto Kurtarma

Oto Kurtarma

Oto-KurtarmaMeydana gelen bir kaza veya arıza durumunda araç sürücüleri ve yolcuları tarafından ihtiyaç duyulan belli başlı yol yardım hizmetleri İstanbul oto kurtarma araç hizmeti, konaklama hizmeti, yolcu transfer hizmeti, ikame araç hizmeti ve kamyon kurtarma araç hizmetidir. Kaza veya arızanın meydana geldiği yerin sürücü veya yolcuların ikamet ettiği yerleşim yeri olup olmamasına bağlı olarak ihtiyaç duyulabilecek yol yardım hizmetleri farklı olacaktır.

Kaza veya arızanın araçta bulunanların ikamet ettiği yerleşim yerinde veya yakınında meydana gelmiş olması durumunda ihtiyaç duyulacak yol yardım hizmetleri otobüs kurtarma veya oto çekici araç hizmetidir. İhtiyaç duyulacak hizmetler aracın durumu, araçta bulunan kişi sayısı ve kaza veya arızanın meydana geldiği yer gibi sebepler belirlemektedir. Kaza veya arıza neticesinde servis veya tamirhaneye götürülemeyecek durumda olan aracın oto kurtarma veya araç kurtarma hizmetlerinden hangisine ihtiyaç duyacağını aracın bulunduğu yer ve aracın durumu belirlemektedir. 

Günümüzün en büyük çilelerinden olan trafik yoğunluğu ve karmaşasında birçok kaza ve arıza meydana gelmektedir. Meydana gelen kaza veya arıza sonucunda hem araç sürücüsü hem de araçta bulunan diğer yolcular büyük bir sıkıntıya düşmekte ve telaşa kapılmaktadırlar. 

Oto Kurtarma
Oto Kurtarma

Sahip olunacak iyi bir yol yardım hizmeti şoför ve yolcuların en az sıkıntı ile bu durumu atlatmalarına yardımcı olacaktır. Bir de kaza veya arızanın araçta bulunanların yerleşim yeri dışında veya şehirler arası yolda meydana gelmesi durumunda iyi bir yol yardım hizmetinin sağlayacağı hizmetler ihtiyaç duyulan her konuda sürücü ve yolculara yardımcı olacaktır. İstanbul oto kurtarma veya İstanbul oto çekici hizmetinin yanında konaklama veya transfer hizmeti ile sürücü ve yolcuların bulundukları yerde misafir edilmeleri veya gitmek istedikleri yere en uygun araçla gönderilmeleri sağlanmaktadır. 

Araç sürücüsünün isteği doğrultusunda poliçede belirtilen süre kadar verilen ikame araç hizmeti, araç sürücüsü ve yolcuların yolculuklarını kesintisiz olarak sürdürmelerini sağlayacaktır. Araba kurtarma hizmeti uygun fiyata sürekli olarak yapılmaktadır.

Bir önceki yazımız olan Yol Yardım başlıklı makalemizde istanbul yol yardım, İstanbul Yol Yardım Şirketi ve İstanbul Yol Yardım Telefonu hakkında bilgiler verilmektedir.

Yazar:

Önceki Yayın
Sonraki Yayın